tänään jatkuvat opiskelut. viime yönä ei tullut uni, kun mietin, että ensi viikon perjantain tenttiin kunnon opiskelija olisi jo alkanut lukemaan. mutta en minä ehdi, kun ajattelen uutta kameraa. olen niin innoissani. kamera muutamine lisävarusteineen on jo verkkokaupasta haettavissa, vaikka eilen juuri ennen puolta yötä sen tilailin. haaveenani oli hankkia kunnon digijärkkäri, mutta hylkäsin sen toistaiseksi tutkittuani taas hintoja. se olisi liian suuri investointi henkilölle, joka on kerran elämässään käyttänyt järjestelmäkameraa, eikä oikeastaan ymmärrä kameroista mitään. päädyin sitten (ainakin omasta mielestäni) toiseksi parhaaseen vaihtoehtoon, Canonin Powershot s2 IS:ään. olen kovin innoissani. kameralainen on saanut hyviä arvosteluja, ja minä saatan päästä kokeilemaan sitä jo tänään. viimeistään huomenna. jännittää. se on minun syntymäpäivälahjani itselleni. vaikka vanhenemisessa ei sinänsä mitään juhlittavaa olekaan, saa sen varjolla hyvän tekosyyn ostaa kalliita leluja :D